środa, 30 kwietnia 2014

Od Codik ( Resz )

Gdy wracałam z moimi towarzyszami do akademii, przy bramie stała dziewczyna, od razu widać było, że jest ona aniołem. Podeszła do nas pewnym krokiem.
- Hej - przywitała się
- Witaj, jesteś nowa, co nie? - odezwałam się z lekką nieufnością.
Co prawda nocni Łowcy w zasadzie zostali stworzeni właśnie przez anioły, jednakże nie każdy z nas czuł z nimi taką więź, ja byłam jednym z nich. Nie bardzo lubiłam aniołów, fakt, nie żywiłam żywiłam do niej wielkiej nienawiści, ale jakoś nie umiałam im ufać. Te całe ich gadani, ta cała ich dobroć. Mimo, że byliśmy z jednej gliny ulepieni, byliśmy całkiem inni.
- Tak - wybudziła mnie z zamyśleń - Jestem Anastasia.
- Codik, to Sow, a to Annabella - przedstawiłam nas - Witam w akademii - uśmiechnąłem się tak szczerze, jak tylko mogłam.

<No... to które z was teraz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz